Thursday, October 11, 2007

Part 1 of 2

Έχω ξενερώσει με την φάση των blogs, γιατί έχει γίνει πολύ της μόδας.
Και δεν εννοώ ότι ο καθένας έχει φτιάξει ένα blog και γράφει. Στο κάτω-κάτω, και εγώ ένας καθένας είμαι, που έχω ανοίγει ένα δικό μου blog και γράφω.
Έχω ξενερώσει που διαβάζω σε εφημερίδες (ακόμα και αθλητικές!) (τώρα που το σκέφτομαι, μόνο αθλητικές διαβάζω, οπότε...) αφιερώματα ή αποσπάσματα σε/από blogs.
Στην τηλεόραση έχουν αρχίσει οι πρώτες εκπομπές με "bloggers".
Πηγαίνω στο βιβλιοπωλείο και βλέπω βιβλία γραμένα από γυναίκες (αποκλειστικά) που ξεκινήσαν γράφοντας blogs. Και όχι τίποτα άλλο, αλλά τολμάνε να τα βάζουνε και στην βιτρίνα δίπλα στον πολυαγαπημένο Steven King! Εγώ πιστεύω ότι η κανονική θέση αυτών των βιβλίων είναι να αντικαταστήσουν το πόδι από κάποιο τραπέζι (πάνω στο οποίο έχεις βάλει να εκτείθεται το βιβλίο του King που λέγαμε) το οποίο τραπέζι μπορεί να έχει χάσει το original ξύλινο πόδι του (σε κάποιο πόλεμο μεταξύ τραπεζιών, γνωστός και ως επιτραπέζιος πόλεμος).

Ξέφυγα όμως από το αρχικό θέμα, το οποίο μας αφήνει με ένα ερώτημα: γιατί η άνω και κάτω τελεία είναι ο συνδυασμός shift+Q (όταν γράφεις αγγλικά)?
Και για να καταλάβετε τι εννοώ, θα ξαναγράψω το παραπάνω, πατώντας το πλήκτρο στο οποίο απεικονίζεται η άνω και κάτω τελεία.
Ξέφυγα όμως από το αρχικό θέμα, το οποίο μας αφήνει με ένα ερώτημα¨ Γιατί τόσο blog? (είδατε?)

Αλλά κάπου εδώ πρέπει να διακόψουμε το πρόγραμα μας, γιατί με πήρε ένας φίλος μου τηλ, και θα πάω σπίτι του να παίξουμε pro.
Μακάρι να είχα χρόνο να γράψω περισσότερα, αλλά όσο μεγαλώνεις, τόσο λιγοστεύει και ο ελεύθερος σου χρόνος, και μεγαλώνουν οι ευθύνες....

Φύγαμε για pro λοιπόν!!!

Τα λέμε αύριο για το part 2!!!

1 comment:

an205 said...

δεν εχω ωρα για να μπλογκώ
καπνιζω μπάφους και παίζω προ
οοοοο...........