Friday, April 20, 2007

Greek Gentleman

Ο παρακάτω διάλογος είναι απόλυτα αληθινός.


Ένας ταξιτζής μιλάει με έναν φίλο του στο κινητό:
part 1
-Ταξιτζής: "με έχει πρήξει στα τηλέφωνα η Μαρία, μου λεέι να πάμε για καφέ και τέτοια. Της λέω: <<τί καφέ και μαλακίες, ξέρεις που μένω, πέρνα να σου ρίξω κανένα *****
Για καφέδες είμαστε τώρα?>> καλά δεν της είπα ρε?
- Φίλος: "Ε τί, παίζουμε?"
part 2
-Ταξιτζής: "Ρε μαλάκα, βγήκα χθες με την χοντρή"
-Φίλος: "Και πως πήγε?" (btw,δεν άκουγα τι απάνταγε ο φίλος του, δεν μιλούσαν σε ανοιχτή ακρόαση, αλλά μπορώ να μαντέψω από την τροπή που πήρε ο διάλογος)
-Τ "Πήγαμε για καφέ, στην Γλυφάδα. Ως εδώ, όλα καλά. Λίγα τα έξοδα. Μετά, μου λεέι η κυρία, <<δεν θα με πας για φαγητό?>> Την πάω και για φαγητό. Μετά μου λεέι, <<δεν θα πάμε για ένα ποτό πριν πάμε στο club?>> Την πάω και για ένα ποτό.... (Σε αυτό το σημείο, βγάζω τα ακουστικά από το mp3 player μου, γιατί διαισθάνομαι ότι έχει ψωμί η ιστορία)
Μετά την πάω στο κυριλέ το club, καλά περνούσαμε μωρέ, ώσπου ήρθε η ώρα να φύγουμε. Ξεκινάω λοιπον για το σπίτι μου. Το παίρνει χαμπάρι αυτή και μου λέει:<<καλέ, δεν θα με πας σπίτι μου?>> Της λέω:<<πάμε να πιούμε και κανένα ποτάκι σπίτι μου και μετά>> Και τί μου λέει ρε...

-Φ: "Τί σου λέει ρε?"
-Τ: "άρχιζε να το παίζει μυξοπαρθένα και να μου λέει μαλακίες "πήγαινε με σπίτι μου, ασ'το αφήσουμε για άλλη φορά, κτλ" Της λέω <<δηλάδη εγώ γιατί χάλασα τόσα πολλά λεφτά απόψε? για να σε βγάλω έξω? Τι είσαι?αδελφή μου? Ή μάνα μου? Βάλε βενζίνες, βάλε φαγητά,καφέδες,ποτά, και μου λες ότι δεν θα πηδήξω? Δεν υπάρχει περίπτωση.>>
Μαλάκα, έμεινε κάγκελο η γκόμενα! Άρχιζε να ψελλίζει μαλακίες του στυλ <<σε παρακαλώ, πήγαινε με σπίτι>> και τέτοια. Οπότε, σταματάω το αυτοκίνητο, και της λέω: <<αν είναι να μην πηδήξω, τότε δώσε μου τα μισά λεφτά, από αυτά που χάλασα σήμερα. >>
Φυσικά η γκόμενα δεν είχε λεφτά πάνω της, οπότε της λέω <<κοίτα, αυτό μην το ξανακάνεις, δεν είναι μαλάκας ο άλλος να ξοδεύει τα ωραία του λεφτά σε σένα, και εσύ μετά να τον αφήνεις έτσι.>> και αφού η γκόμενα είχε κοκκινήσει και δεν ήξερε τι να πει, κατάλαβα ότι δεν θα γαμούσα, και την πήγα σπίτι της. Της είπα να μην με ξαναπάρει τηλ, και να πάει να γαμηθεί."

Ο οδηγός γυρνάει σε μένα και μου λεέι: "καλά δεν έκανα ρε μικρέ?"

Η ερώτηση ήταν μάλλον ρητορική. Ο άνθρωπος μου έδωσε δωρεάν μαθήματα "Πως να φέρεσαι στις γυναίκες"

Ήδη φτιάχνω την λίστα με όλες όσες έχω βγει και πλήρωσα εγώ. Θα τους δώσω την διευθυνση μου και τον αριθμό λογαριασμού μου, όπως θέλουν ας με ξεπληρώσουν.


για καφέδες είμαστε?

9 comments:

Zelot said...

Θα συμφωνήσω και με τα χίλια. Παρόλο βέβαια που δεν είμαι τέτοιος άνθρωπος. Η εν λόγω κυρία έδωσε δικαιώματα και αυτό την εκθέτει ούτως ή άλλως. Τώρα για το θέμα ξεπληρωμή, μάλλον θα διαφωνήσω, γιατί κατόπιν εορτής αυτό δυστυχώς δίνει κακή εντύπωση. Πάντως πάνω απ'όλα ήθελα να πω,πως μ'αρέσει που σ'αυτό το blog βλέπω καθημερινές ιστορίες, που με κάνουν να σκεφτώ!
Thanks και θα ξαναπεράσω!

Αστάρτη said...

"Η εν λόγω κυρία έδωσε δικαιώματα και αυτό την εκθέτει ούτως ή άλλως."
:S
Πες οτι κάνει πλάκα
Πες οτι κάνει πλάκα
Πες οτι κάνει πλάκα
Πες οτι κάνει πλάκα
Ενας τοίχος να χτυπήσω το κεφάλι μου!

phantom_pad said...

χθες το βράδυ που μου το'πες γελάγαμε...δε περίμενα οτι θα το λεγα ακριβώς την επόμενη μέρα το μεσημέρι... ΄΄για καφέδες είμαστε τώρα΄΄?
(τουλάχιστον πλήρωσε εκείνη χε χε χε!)
ταξιτζήσες είμαστε?
lol

an205 said...

Το καλύτερο καμάκι ever:

- me Lefteris you???
- Mary!!!
- OK, you me bed!!!!

STATLER-WALDORF said...

An205 ενημέρωσε με αν πιάνει η ατάκα , να την προσθέσω στο μακρύ κατάλογο ! Οι ταρίφες νομίζω αποτελούν μοναδικό και παγκόσμιο κοινωνικό φαινόμενο συλλογικού τρόπου σκέψης και δράσης , μάλλον έτσι τους γνωρίσαμε και τους αγαπήσαμε…

an205 said...

Κοίτα να δεις πρέπει να σου κάνω πλήρη περιγραφή του γεγονότος που συνέβει πριν από κάποια χρόνια, όπου Λευτέρης (τυχαίο το όνομα, δεν θίγουμε υποληψεις) νεαρός, καλοφτιαγμένος, δούλευε σε οικοδομή οπότε και χρωματάκι σένιο και μούσκουλα (σε εποχές που το AIDS ήταν άγνωστη λέξη και το greek kamaki ήταν μέρος του τουριστικού προϊόντος). Το βραδάκι λοιπόν ξαμολιότανε στις ντίσκο και τα μπαρ και ξεκίναγε αυτό το αλισβερίσι "γιου μι μπεντ" μια δυο τρεις δέκα τα κατάφερνε και την βόλευε καμιά δυο βδομάδες μετά πάλι από την αρχή. Πλάκα πλάκα κόντευε να ξεπεράσει επαγγελματίες του είδους. Α! Με αυτά τα πάρε δώσε μέσα σε 3 χρόνια ο Λευτέρης δούλευε το εγγλέζικο σαν Λοντρέζος... και ταξιδάκια στας Ευρώπας τον χειμώνα (καλέσμένος φυσικά) για να δει τη Σαμπίνε την Άννα την Μέρυ την Λουίζε την Αλεξάντρα και άλλες (βέβαια στην καθεμία έλεγε ότι πήγαινε μόνο για πάρτη της) κι όταν γύριζε μετά από κανα μήνα ΤΟΥΡ ερχόταν και μας τα 'λεγε.
Ο ίδιος έχει πει και το απίστευτο:
"Don't make me waters"
Απίστευτος τύπος σου λέω...
Βέβαια παίξε παίξε με την φωτιά θα καείς, απ΄ ότι φαίνεται μια αμερικάνα ήταν πιο καπάτσα από τις ευρωπαίες και τον τύλιξε (σαν σουβενίρ) και τον πήρε μαζί της στο ΑΜΕΡΙΚΑ (οπου έχει κάνει οικογένεια και είναι καλά απ'όσο ξέρω).
Την σήμερον ημέρα δεν ξέρω αν τέτοια ατάκα θα έπιανε (εκτός κι αν είσαι ο Μπραντ Πιτ)...
Δοκίμασε δεν έχεις να χάσεις τίποτα...

greekfloyd said...

Όρίστε και το πιο αποτυχημένο καμάκι:

- "Ηi!"
- "Bye.."

an205 said...

και αυτό το χω ζήσει...
Πλατεία Φηρών για "βρώμικο" κατά τις 3-4 τα ξημερώματα Ιούλιος μήνας (πανικός βέβαια) 2 Ελληνοαμερικανίδες κάθονται δίπλα μου και μασουλάμε τα σάντουιτς μας όταν σκάει τύπος με ζελεδιασμένο μαλλί χτενισμένο προς τα πίσω γιλεκάκι δερμάτινο (σκέτο), μέσα από την τρίχα του δασύτριχου στήθους του να προβάλλει χρυσός σταυρός και όλο αέρα και σιγουριά στριμώχνεται δίπλα στις κοπελιές. Με τον ίδιο αέρα και τουπέ και με και καλά βαθιά αισθησιακή φωνή λέει
ΗΙ
η κοπέλα γυρνάει τον "μετράει" από πάνω ως κάτω με μια ματιά η οποία καρφώνεται στα μάτια του, μισομπουκωμένη με το σάντουιτς καταφέρνει και ξεροκαταπίνει, ταυτόχρονα ανασηκώνει το μεσαίο δάχτυλο του χεριού της σε μια διεθνή αναγνωρίσιμη χειρονομία και του λέει δυνατά (τόσο που ακούστηκε σ' όλη την πλατεία όπου γινόταν χαμός)
FUCK YOU ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ!!!
Τουπέ, αέρας, υφάκι όλα καπνός και ο τυπάς, λες και καθόταν σε ένα απο αυτά τα καθίσματα που χρησιμοποιούν οι πιλότοι τινάχτηκε (σαν να τον χτύπησε ρεύμα λέμε) και τρομοκρατημένος κυριολεκτικά κατάφερε να ψελίσει BYE πριν γίνει μπουχός....
Σαν να μην έγινε τίποτα η κοπελιά επέστρεψε στο να μασουλάει το σάντουιτς της...

Κατουρημένη ποδιά said...

εννοείται ότι δεν είμαστε για καφέδες..

"τσάι και συμπάθεια"..