Monday, May 14, 2007

29 answers

1.Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;
To αντίθετο της απόλυτης δυστυχίας

2. Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Το εγερτήριο. Μετά τις 6/8? Τίποτα!!!!!!!!!!!!

3. Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
Όταν φαντάστηκα την Astarti με την κοιλιά του Homer!

4. Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
Άγχος? Άνγχος? Άνχος? Ούτε να το γράφω δεν ξέρω.

5. Το βασικό ελάττωμά σας;
Δες παραπάνω..

6. Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Την μεγαλύτερη επιείκεια την δείχνω στα μικρότερα λάθη. Είναι εύκολο έτσι.

7. Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Με τον Mulder από τα X-Files

8. Ποιοι είναι οι ήρωες σας σήμερα;
Homer J. Simpson.

9. Το αγαπημένο σας ταξίδι;
To επόμενο.

10. Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
Ακόμα διαμορφώνω άποψη

11. Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;
Να βλέπει μπάλα. Όλοι οι άλλοι με βάζουν σε σκέψεις.

12. ... και σε μια γυναίκα;
να μπορεί να αρθρώσει 3-4 λέξεις χωρίς να χρησιμοποιεί λέξεις όπως: cosmopolitan, μπουζούκια, γκόμενος, φόρεμα, Hondos Center, κ.α

13. Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
Το Winamp μου

14. Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;
Όταν σφυρίζω στο ντους, μπαίνει σαπουνάδα στο στόμα μου

15. Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
Ένας τσελεμεντές που μου πέταξε η γιαγιά μου κάποτε..

16. Η ταινία που σας σημάδεψε;
Το "I aimed you"

17. Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
κανένας

18. Το αγαπημένο σας χρώμα;
πολύ ενδιαφέρον ερώτηση..πραγματικά...

19. Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Το ότι η κοπέλλα μου μου μιλάει ακόμα.

20. Το αγαπημένο σας ποτό;
Ότι κερνάς

21. Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Ξαναρώτα σε λίγα χρόνια, μπορεί να σου έχω κάτι τότε

22. Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ' όλα;
την ντομάτα στο σουβλάκι

23. Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
να βοηθάω την μητέρα μου με τις δουλειές του σπιτιου.

24. Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Το επόμενο format στο pc μου..

25. Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Όταν δεν θέλω κάποιος να μάθει την αλήθεια

26. Ποιο είναι το μότο σας;
"Hey! Maybe I should be a milkman!!!!"

27. Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
τρώγωντας popcorn, και βλέποντας την ζωή μου

28. Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
nice job, dude

29. Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
Eίμαι φαντάρος, σε κάλυψα?

No comments: