Saturday, May 26, 2007

Life-designers

Το οτιδήποτε μπορεί να δώσει οτιδήποτε στον οποιονδήποτε.

τςςςςςςς...... Ήμουν ξεκάθαρος,έ?

Worry not, my friends, καθώς έχω παραδείγματα.

Για μεγάλο χρονικό διάστημα, αναρωτιόμουν τί μπορεί κάποιος που δεν έχει τον παραμικρό στόχο, να περιμένει από την ζωή του. Το κακό ήταν ότι αυτός που δεν είχε κανέναν στόχο, ήμουν εγώ. Είχα πέσει σε μελαγχολία (σχετικό βέβαια είναι αυτό, πόσο μελαγχολικά μπορώ εγώ να νιώσω? όχι πολύ,trust me) γιατί έβλεπα κάποιον, ο οποίος είχε πλήρως συνειδητοποιήσει το τί κάνει και γιατί το κάνει. Δεν έχει σημασία ο δικός του στόχος ζωής που είχε, το σημαντικό ήταν ότι ΕΙΧΕ κάποιον στόχο. Σε αντίθεση με μένα.. Και ότι έκανε ήταν προς αυτήν την κατεύθυνση. Ενώ εγώ? I was just watching time goes by... και δεν υπήρχε η παραμικρή υποψία ότι αυτό μπορεί να αλλάξει στο μέλλον.

Ποιος ήταν αυτός ο κακούργος που με έβαλε σε αυτές τις (πρωτόγνορες για μένα) σκέψεις? Ο Mulder από τα X-Files.... Γελοίο?? Σίγουρα....

Αλλά και όχι. Εγώ αυτό το μύνημα πήρα από τα Χ-Files. Σίγουρα ο δημιουργός της σειράς δεν είχε κανέναν σκοπό να προβληματίσει το κοινό του σχετικά με τέτοια αντιεμπορικά ερωτήματα του στυλ "εγώ τί θέλω από την ζωή μου?" αλλά ποσώς με ενδιαφέρει τί ήθελε αυτός, το θέμα είναι τί μου πέρασε εμένα.

Και αν κάποιος υποψιάζεται ότι είμαι παρανο'ι'κός γιατί ένα φανταστικό πρόσωπο μου θέτει τέτοια ερωτήματα, τότε το επόμενο παράδειγμα θα του/της επιβεβαιώσει τις υποψίες.

Όλοι λένε ότι πρέπει να απολαμβάνουμε τις καθημερινές απλές στιγμές. Έχω μία τάση να μην πιστεύω ότι ακούω να λένε αυτοί οι "όλοι". Έτσι έκανα και με αυτήν την θεωρία, μέχρι που (επιτέλους) είδα κάποιον να κάνει αυτήν την θεωρία,πράξη. Κάποιον που πραγματικά απολάμβανε κάθε δευτερόλεπτο της ζωής του.

Ποιόν? Τον Homer Simpson.

Στην απίθανη περίπτωση που κάποιος συνεχίζει να διαβάζει αυτό το blog, συνεχίζω:

Τι σημασία έχει αν αυτά τα 2 πρόσωπα είναι φανταστικά? Για μένα, ο Homer και ο Mulder είναι πρόσωπα τόσο αληθινά όσο αληθινός μου φαίνεται ο Χριστός (για παράδειγμα), ο οποίος προσπάθησε να περάσει τα δικά του μυνήματα στους ανθρώπους.

Πλάκα-πλάκα, νομίζω πως αν ο τύπος που έφτιαξε τα blogs φανταζόταν ότι κάποτε σε ένα blog θα είχαν μπει τα ονόματα του Homer,του Mulder και του Χριστού στην ίδια πρόταση, μάλλον θα είχε γίνει μαραγκός αντί για web-designer.

Αλλά αυτό δεν αλλάζει την αλήθεια (μου): Το πιο άσχετο πράγμα μπορεί να δώσει στο μυαλό τα πιο απρόβλεπτα ερεθίσματα.

Απλά προσπαθήστε να κοιτάξετε βαθιά στο μυαλό σας, και κάτι ανάλογο (αν και μάλλον όχι τόσο γελοίο) θα βρείτε και εσείς.

2 comments:

Αστάρτη said...

Φυσικά...ποιος άλλος θα μπορούσε να κάνει αυτόν τον συνδυασμό?
Αλλά υπάρχει μια κενή θέση δίπλα στον Mulder, τον Homer και τον Χριστό.
Ακόμη και οι 3 σωματοφύλακες, 4 ήταν.
Ποιός?
Ο Αρτήμης ντε!
Παντός καιρού.Φοβερό μηχάνημα!

Anonymous said...

μΗνΥμα