Friday, March 9, 2007

3 μικροί διαλόγοι..

Είμαι φαντάρος. Πιο συσκεκριμένα, είμαι ΑΜίτης (διαβάζεται "Αλφαμίτης";). Αυτό σημαίνει ότι περνάω 17 ώρες σερί κάθε μέρα (είμαι ο μόνος ΑΜίτης στο τάγμα) στην κεντρική πύλη. Κάθε 3 ώρες, ο σκοπός της πύλης αλλάζει. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι κάθε μέρα συζητάω με διάφορα άτομα, στην προσπάθεια μας να περάσουν οι ώρες-μέρες-εβδομάδες-μήνες για να ξαναπάμε σπίτια μας και να συνεχίζουμε την ζωή μας.

Παραθέτω λοιπόν κάποιους διαλόγους, οι οποίοι με άφησαν άφωνο.

1.
Εγώ: (διαβάζοντας ένα περιοδικό) "Όχι ρε πούστη μου, ήρθαν οι TOOL στην Αθήνα.."
Σκοπός: "Τί ήρθαν να κάνουν?"
Εγώ: "Συναυλία, τί μπορούσαν να κάνουν δηλαδή?"
Σκοπός: "Καλά,έκαναν συναυλία οι Τούρκοι στην Αθήνα?"
Εγώ: "Ποιοί Τούρκοι ρε? Οι TOOL"
Σκοπός: "αα, τώρα κατάλαβα".

Παύση......
Σιγή.......

μετά από 5 λεπτά:
Σκοπός: "Και ποια είναι αυτή η Τουλ?"

άφωνος ο ΑΜίτης.....

2.
Σκοπός (κοιτάζοντας έξω): "ΑΜίτη, κοίτα ένα μωρό έξω! Πωωωωωώ!!!!!!!!!"
Εγώ: "Ποιό μωρό ρε?" (βλέποντας μόνο ένα κοριτσάκι και μία γιαγιά)
Σκοπός: "Καλά, δεν την βλέπεις?"
Εγώ: (προσπαθώντας να δω καλύτερα, γιατί έχω και μυωπία) "Το κοριτσάκι λες ρε ανώμαλε?"
Σκοπός: "Γιατί,θα σε χάλαγε?"
Εγώ: "Μα...είναι υπερβολικά μικρή ρε"
Σκοπός: "Πόσο την κάνεις?"
Εγώ: "14, το πολύ 15"
Σκοπός: "Ε, και μικρή είναι?"

Μάλλον στο χωριό του οι άνθρωποι ωριμάζουν πολύ γρήγορα (αυτός πάντως ξεχάστηκε)

3.
Σκοπός: "Πωπώ..καλά φάγαμε και σήμερα.."
Εγώ: "Τι λες πάλι? Πότε έφαγες και δεν σε είδα?"
Σκοπός: "Τώρα μόλις"
Εγώ: "Και τι έφαγες?"
Σκοπός: "Ένα σαλιγκάρι που είδα κάτω"
Εγώ: (δύσπιστα) "Ωμό?"
Σκοπός: "Όχι ρε, το έκαψα με αναπτήρα.."

ευτυχώς,γιατί αλλιώς θα ήταν αηδιαστικό.....

Ποιος ξέρει τί άλλο θα ακούσω όσο θα είμαι εκεί.......

2 comments:

Αστάρτη said...

Ούτε στη κατοχή τέτοιο χάλι!
Ακου έκαψε το σαλιγκάρι με αναπτήρα!
Βοσκός ήταν αυτός..για πλάκα!
Πέφτει πείνα στα στρατά;..γιατί εγώ άλλα ξέρω!

Del said...

Θα μπορούσα να σου πω πολλές ιστορίες, αλλά αρκεί μία...
Κάποτε όταν μετά από έξοδο γύρισα στο στρατόπεδο κρατώντας μία τσάντα περιοδικά, όλοι έτρεξαν να δουν τι είχα φέρει! Όταν είδαν ΕΚΠΛΗΚΤΟΙ, πως αντί για τσοντοπεριοδικά, είχα αγοράσει το δίφωνο και το pop& rock, αναφώνησαν...Καλά gay είσαι! Αρκεί ή θες κι άλλες;
Σε κάνα μήνα που θα χεις έξοδο και θα δεις το comment, μπες να δεις το site μου!